Dat ons net mens is


Moenie my probeer lei nie .. ek is nie ń volger nie.
Moenie my volg nie .. ek is nie ń leier nie.
Loop net langs my en ons kan ..
Mekaar herontdek …
Die kurwes van die lewe streel
op heuwels se pieke dans
in dale verdrink in dou.
Ons kan weer die sterre ontdek
die maan se rondings streel
en tussen verdwaalde voetpaadjies
ons siele laat luier en drentel
tot die son se strale oor ons vee.
Ons kan mekaar se hande vat
en sleepsleurend deur die lewe dans,
oeroue ritmes, kloppend in ons harte,
weer vrye teuels gee.
Ons kan aromas inasem
en diep indrink.
In mekaar se sielsvensters loer
en ons diepste menswees
met oorgawe openbaar.
Ons kan oor seerkry-mure klim
dringender deur hartskanse breek
aanhou gee tot weerstand verkrummel
en die ekstase van vryheid,
naak en rou,
soos ń ontluikende roosknop
voor ons lê.
En in die nanag se gloed
kan ons verstrengeld weer asem skep
en heimlik glimlag
tevrede in die wete
dat ons net mens is …
Dat ons net is …

© 2017 ლ – Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒirsten

Skildery deur Nelina Trubach-Moshnikova

By pienkpantoffels Posted in Rymelary

2 comments on “Dat ons net mens is

Los jou mening ...

Pienaarsdorp

Community support network

The Notebook Project

Notes from my life

Web hosting company India , Domain Name Registration

Cloud Info is a fast growing organisation which takes pride in providing 100% customer satisfaction . Our commendable services includes web hosting , Domain Name Registration, Dedicated Servers.

Vinke en Verse

Spraak-, taal- en gehoorterapeut. Kamma-digter. Lewenslange student. Reisiger. Liefhebber van woorde, musiek en Afrika. Deur Genade gered en deur Liefde vrygespreek.

Woeste Woorde.

'hoe buitengewoon gewone dinge - soos die aard van die mens se gees en die mens se manier van kyk.' George Weideman

Karinsegriffels

My Griffels en Skryfsels

Vat Hom Fluffie

Dit lê net lekker in die mond.

Dis Ekke

My vreugdes en frustrasies

Scrapydodog

All about dogs

I scrap 2

On Safari and More about photos and photography writing and life experiences....

janusjvanrensburg

Personal Site

prthatworx

Call us 'cos we're awesome

Inkbot Design Curation

Interesting Links from @inkbotdesign

Tannie Frannie

My terapie vir oudword

Kabelo TheEagle Visser

I am individualized expression of GOD Designed and created by HIM only. So i only write about God because He is the one WHO created me after-all.

Thulana

Almal om my is gek...

Spokie sny Spoor

Proë die wildernis

Just my Opinion

- and other thoughts......

Net Ek

Ek herhaal jou...sonder begin of einde

Trish Goosen

Miracles, Testimonies & Salvation Stories / Wonderwerke, Getuienisse & Verlossingsverhale

Dolosgooi

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

The Rider

Riding throughout the earth on a sorrel horse...

Lewies Mymer

This WordPress.com site is the bee's knees

coetzeeblog

My skryfseltjies en foto´s, meesal, oor ons lewe, in Paraguay.

Dante

Vrybuiter

blafwoef

Waar ek kan blaf oor alles wat my gelukkig maak en waaroor ek my mond wil spoel

voormyvensterverby

ek skryf oor alles en nog wat.

'ear 'ear! by Gaynor Young

Random thoughts of a happy brain damaged ex actress… Me!

Eeze Wordpress

Web Design and Hosting South Africa

Steve H. Mills

on Life, the Universe and...

cawcreative

marketing, communications, copywriting, content

Joe Hinojosa

Adventures in writing and other nonsense

denniscoble

Just another WordPress.com site

Marcia Mayne's Book Publicity Blog

Books, book publicity, life in the 21st century

Gavin Prins

Your guide to the world of entertainment

Tabula Rasa...

Lewe, liefde, trane, hartsmense en vele meer...

Homemaker du Jour

It's not about staying at home... It's about managing your home.

Health And Wellness

General Health And Wellness Articles

givealittlehelp

Everyday help, ideas and information