Plaas het ek maar …


Daai vier woordjies kan mos mens se dag lelik omellie! Dit besef ek toe vandag toe ek myself in die spieël beskou. Die grys groei! Plaas groei die breinselle, of selfvertroue, of kennis of enige iets anders behalwe die grys hare!

Chloe-Grace-Moretz-Gray-Hair-Dye-Wallpaper

Die dametjie lyk nogals heel aanskoulik met haar grys hare en lyk nie juis ouer nie. Maar ek … op 48, sal beslis seker nader aan 60 lyk. (Hulle sê mos die met ‘n blas vel lyk goed met grys hare, maar die met ‘n ligte vel – dis nou ek – moet maar eerder wegbly).

Maar terug na ‘Plaas het ek maar’. So besef ek vanoggend dat ek die haarkleurdery ding moes gedoen het toe dit ‘n rapsie warmer was. Nou is dit koud … flippen koud … leeu koud … ritsel in die gras koud … en ek moet die koue trotseer om die grys te verdoesel. Plaas het ek maar …

Daar is heelparty ‘Plaas het ek maar’ versugtinge in my lewe. Soos, plaas het ek maar harder geleer op skool … plaas het ek maar by my gesond eet gewoontes gebly … plaas het ek maar my drome nagestreef … plaas het ek maar nog baie ander goed.

Maar op 48 besef mens dat baie van die ‘plaas het ek maar’s’ vervang is met ‘ek is bly ek het’s’. Ek kon seker ‘n nice graad gehad het en vir ‘n groot maatskappy gewerk het maar dan het ek nie vandag nie my eie besigheid gehad nie en sou ek moes werk van 8 – 5 en afhanklik gewees het van ander mense wat my lewe dikteer. Al het dit jare gevat om hier te kom, is ek bly ek het nie ‘n baas wat oor my skouer loer nie.

Ek is bly ek het nie na my ouers geluister nie, en met my kenmerkende hardegatgeit met my eerste man getrou. Want vandag het ek twee pragtige seuns waarop ek baie trots is.

Daar is baie van die goed in my lewe en ek is dankbaar dat ek die besluite geneem het, want dit maak my wat ek vandag is – warts and all.

Hoe voel jy oor jou ‘Plaas het ek maar’s’? Het van hulle intussen verander in ‘Ek is bly ek het’s’?

6 comments on “Plaas het ek maar …

  1. Ek het al baie getob oor die plaas ek het maars, maar dan gryp ek myself aan die nek en sê as ek langer tob, gaan ek binnekort weer ‘n plaas ek het maar oor gemorste tyd! Baie dankbaar vir die /ek is bly ek hets!

    Like

Los jou mening ...

