Mens is nooit te oud om te leer nie!


Ek is so verskriklik opgewonde!

As ‘n skoolleerder was ek lui … nie sommer enige lui nie, nee sommer LUI in hoofletters, LUI in bold en LUI in kursief. Ek het dit gehaat om te leer en enige denkbare verskoning uitgedink om nie te leer nie. Nodeloos om te sê dat hierdie rebellie en slapgatgeid teruggekom het en my lelik in die agterstewe gehap het later jare.

MAAR – nou’s ek oud, grys en wys en wanneer iemand aanbied om jou te help om ‘n kwalifikasie te kry … dan gryp jy dit met altwee hande vas. So op die rype ouderdom van 47 gaan ek swat. Nou nie ‘n graad nie, wel ‘n sertifikaat … maar wat my die mees opgewondste maak is dat ek na ure se gesoek die regte kursus gekry het.

So bietjie agtergrond …

So 7 of 8 jaar terug het ek besluit om web designing te doen.  Begin met Microsoft Frontpage en later ontdek ek toe Flash en toe Joomla en toe my mees favouritste CMS WordPress!

Ek het myself geleer, geGoogle, boeke gekoop en so op ‘n drafstappie vir my ‘n gemaklike tuisbesigheid op die been gebring.

Jy kan dalk nou vra, wat meer kan jy leer na soveel jaar?

Sommer baie, baie en ek kan nie wag nie.  Hierdie kursus gaan vir my meer deure oopmaak en beslis meer deure om ‘n ekstra geldjie te verdien.

Hoop die ou brein sal kan byhou!

