‘n Nuwe jaar … nuwe dinge


Ek het hierdie jaar besluit om sommer al my voornemens by die agterdeur uit te vee en die jaar oopkop aan te pak!

Wat ek wel graag wil probeer is om my werk meer te orden … maar ek weet nie of die orden van my werk net nog meer werk gaan beteken nie. Maar ek moet iewers begin want iewers tussen updates, renewals ens val die pap op die grond.  Wens net daar was ‘n makliker manier. Ek is nou nie een vir ‘n dagboek nie 😦

Ek het ook begin om myself van ‘n paar groepe op Facebook te verwyder want genade … as dit nie oor rassisme gaan nie, gaan dit oor hoe sleg die land is, hoekom Steve nie die stem mag sing nie, hoekom daar steeds meer blankes op Clifton Strand is, Weskaap as die apartheid staat binne Suid-Afrika, die daling van die matriekslaagsyfer en dan praat ek nie eers oor die aanhoudende “I want to see how many people will like/poke/share/greet/reply on my status” en die “Ek gaan vandag my friendlist fynkam en almal verwyder wat nie genoeg aandag aan my gee nie!”  Nee gits … Facebook het ‘n propperse klaagmuur geword.  (Fluister … maar ek love dit)

Nie net was my vakansie nie lank genoeg nie … to top it all … breek hulle toe sommer twee keer by ons huis in en die skade is:

  • 2 x Fietse
  • 2 x Laptops
  • Lifiki se bakkie se sleutels

Ek vermoed ek het vir 2015 klaar my bydrae gemaak aan … kom ons hoop … iemand wat nou makliker by die werk gaan kom en iemand wat die laptops gaan gebruik om ‘n besigheid te begin en ‘n bydrae maak aan die land se tanende ekonomie!

Goeie nuus egter is die daling van brandstof se prys, hopelik sal ons die daling kan waarneem in die prys van kos en ander noodsaaklikhede.

Ek het beplan om my vakansie te verwyl met skilder maar al wat ek kon skilder is die volgende (geskenk vir my skoondogter):

lilies-for-christmas-present

Hopelik sal ek die jaar meer tyd kry vir die klein dingetjies in die lewe wat ek geniet.

Voorspoedige 2015 vir almal!

 

By pienkpantoffels Posted in Algemeen

6 comments on “‘n Nuwe jaar … nuwe dinge

Los jou mening ...

