Toe tref dit my!


363684-2e388d0a-b49a-11e3-9592-fced9bc5820e

Ja, gister was my verjaarsdag en ek is op 47 steeds soos ‘n kind oor die dag.  Dit is alles my ma skuld (bless her soul). Ek onthou dat my liewe moeder geweier het dat net die verjaarsdagmaaitjie ‘n persent kry.  Ek weet nie of dit so was met die broers nie, maar met ons sussies … wanneer een sussie verjaar het, het die die ander twee sussies ook ‘n persentjie gekry.  Weliswaar nie so groot en nice soos die verjaarsdagsussie nie, maar ‘n persent bly ‘n persent!

Ek en my oudste suster verskil ‘n skamele 7 maande (en vir die wat dink dit is onmoontlik – glo my dit is – maar dis ‘n storie vir ‘n ander dag) en omdat my verjaarsdag in die yskoue maand van Julie val, het ons maar gewoonlik ‘n gesamentlike partytjie gehou op ousus se verjaarsdag. Daai tyd was daar nie goed soos ‘Party Planners’ nie.  Ons het self al die goedjies gemaak. My gunsteling? Marie Beskuitjies met so sjokolade mengsel op met 3 smarties. Daai skinkbord met die Marie Beskuitjies het ek dan ook die dag met die partytjie streng onder bewaring gehou en gesorg dat elkeen net een koekie vat – te bang ek kry dalk nie een nie!

Maar terug na “Toe tref dit my!”

Gister toe ek wakker word tref dit my dat ek oor drie jaar 50 jaar oud sal wees! Die halfeu merk wink vir my! Dit het my ‘n bietjie ‘sad’ gemaak – want toe ons kinders was, het ons gedink dat 50 jaar stokoud, oor die muur en een voet op ‘n piesangskil is!

Maar gisteraand – toe my broer my bel – en ek my lot by hom bekla, toe sê hy vir my dat ek nog ‘n ‘spring chicken’ is en dat ek nie nou ‘sad’ moet wees nie.  Hy reken, mens besef eers op 50 dat mens moet begin leef en dat mens eers dan eintlik wakker skrik …

So almal wat voor die halfeu merk is … geniet dit meer want jy is nog ‘n ‘spring chicken’ en voel geseënd vir die jare voor jy die groot 50 tref!

 

 

By pienkpantoffels Posted in Die lewe

3 comments on “Toe tref dit my!

Los jou mening ...

