Alles onbeskryflik groot …


So net voor Kersfees sit ek hier in die Langvlei Duine net buite Wilderness en besef hoe onbeskryflik groot God se genade hierdie jaar vir my was.  Daarom dink ek dit is net gepas om ‘n paar goeie Kersfeeswense vir al my aanlyn vriende te wens.

Genade onbeskryflik groot – weet, dat dit wat jy is – en ook nie is nie – net genade uit God se hand is.  Daarom is dit belangrik om elke dag net dankie te sê dat ons kan wik, maar God beskik.

Wees dankbaar vir wat jy het, want as jy dankbaarheid toon vir die klein dingetjies in die lewe, sal jy beslis geseën word met groter goed.

Liefde onbeskryflik groot – Ja, sonder liefde in mens se lewe, is mens maar dor en die vrugte wat ons dra is bitter.  As ons gevul is met haat, is daar ‘n pad vol klatergoud vriende wat net rondhang soos aasvoëls om aan die karkas te begin pik wanneer ons val.

Maar, as ons lewens gevul is met liefde vir ons medemens, is daar altyd familie wat onvoorwaardelik liefhet en opregte vriende wat ons ondersteun deur die donkerste tye in ons lewe.

Vrede onbeskryflik groot – ‘n lewe gevul met angstigheid, vrees, haat en onsekerheid is ‘n moeilike pad om te stap.  Daarom wens ek God se vrede vir ‘n ieder en ‘n elk  en my grootste hoop is dat elkeen soveel vrede sal ondervind dat hulle nie bang sal wees om dit vir ander uit te deel nie.

Ek hoop jy geniet Kersdag saam met mense wat jou liefhet en dat jy, elke sekonde van die dag, God se liefde en genade om jou sal voel.

xxx

By pienkpantoffels Posted in Algemeen

Los jou mening ...

