Die krag van ‘n kompliment of twee …


Dis wonderlik wat ‘n kompliment vir mens se siel doen.  ‘n Kompliment herinner jou daaraan dat mense raaksien en waardeer wat jy doen!

Ek laat nie sommer kliënte to om my tuis te sien nie, ek weet nie werklik hoekom nie, maar met die spesifieke kliënt het ek vandag nie ‘n keuse gehad nie.

So, draf ek gou deur die huis, tel hier op, steek daar weg, was vlugtig ‘n koppie, trek ‘n tafekleedjie reg – ek is mos nie ‘n eksie-perfeksie huisvrou nie – in voorbereiding vir die besoek van die kliënt.

Ek onthou toe ek van die goedjies teen die muur geverf het en hoe ek dit geniet het – maar die afgelope tyd het ek dit nie meer raakgesien nie.

Die man het hier aangekom met sy persoonlike assistent en hulle was so vriendelik.  Hy is baie beindruk met die webtuiste wat ek vir sy besigheid gemaak het – al het ek gedink hy sal ‘n moeilike customer wees – en dit was lekker om te hoor hoe mal hy daaroor is.

Toe hulle wil ry, toe sê hy vir sy persoonlike assistent, “Hierdie huis het soveel karakter.”  Toe draai hy om en vra my, “Hoe het jy dit gedoen?”

Ek was sprakeloos en nie eintlik geweet wat om te sê nie en iets gemompel van – ek het maar meeste van die goed self gemaak en geverf – waarop hy geantwoord het, “Ek hou daarvan, my huis is so koud.”

Nadat ek hulle afgesien het en ek weer terug in my huis loop, toe kyk ek weer met vars oë na my handewerk en ek sien dit weer raak.

En ja, die res van die dag het ek toe sommer ‘n huppel in my stap!

One comment on “Die krag van ‘n kompliment of twee …

Los jou mening ...

