My jongste sus(sie) het vandag verjaar


My jongste sus(sie) het vandag 40 geword!  Ek kan nie glo dat sy die groot 4 – 0 geslaan het nie en hier in my kop sal sy nooit ouer wees as my ‘kleinsus’ nie.  Kan ek ‘n ouderdom aan ‘kleinsus’ koppel?  Nee, ek kan nie!  Ek onthou die eerste dag wat ek haar gesien het.  Ek was nog op kleuterskool.  Ek en ouer sus het gespeel en toe kom haal ons pa ons.  Toe ons in die kar klim, sit my liewe moeder daar met die kleine pop in haar arms, toegewikkel in ‘n ligtegeel kombersie.  Ek dink ek het daardie dag my hart op haar verloor!

Ons het ook maar soos enige ander ‘siblings’ baklei en mekaar se hare getrek, maar daar is ‘n band tussen ons wat so sterk is vandag dat niks dit kan breek nie.  Sy het my al in my donkerste ure bygestaan en oor groot hindernisse gehelp en ek glo ek het dit ook vir haar gedoen.

Ek wil net vir haar vanaand sê dat ek haar oneindig baie lief het en dat sy nog altyd net ‘n seën in my lewe was.

My Sister, My Friend

© Leann Stiegman
To me you are an angel in disguise.
Full of intuition, intelligent, and wise.
Always giving and helping through
Good times and bad.
You are the best friend I’ve ever had.
If I had one wish it would surely be
To give you as much as you’ve given to me.
Though I’ve put our relationship through some cloudy days,
You’ve been my sunshine in so many ways.
Through trials and tests, right by me
You stood,
And gave me your hand whenever you could.
Thank you so much my sister, my friend
My gratitude for you has no end.

Source: My Sister and My Friend, Sister Poem http://www.familyfriendpoems.com/poem/my-sister-and-my-friend#ixzz1n9mmlwCV
Family Friend Poems

 

 

By pienkpantoffels Posted in Algemeen

3 comments on “My jongste sus(sie) het vandag verjaar

  1. Wil myself net kom voorstel. Ek het op aanbeveling en hulp van ‘n vriendin besluit om ons webwerf voortaan self te bestuur. Wat die bloggedeelte betref: Ek is nie ‘n skrywer van format, maar ek wil graag my ondervindinge van die wildplaas met almal deel. Dit is ‘n nuwe uitdaging vir my. Help gerus as jy sien ek trap klei. Ek sal soos die tyd dit toelaat by almal probeer uitkom.

    Like

Los jou mening ...

