Geseënd is die …


Laat ek eers afskop deur te glimlag oor my ‘top searches’ vir die afgelope tyd.  Die twee gaan amper vir my so hand aan hand, wel op ‘n manier as mens gedagtes gaan woel waar dit nie hoort nie.  Search 1 – Handjie van Rensburg en Search 2 – Sexy damesonderklere!  Dit het nogals my dag gemaak 🙂

Iederwel, laat ek die woorde – waaroor ek gedroom het gisteraand – met julle deel … hoop ek onthou dit reg!

Geseënd is die wat een oog het wat hemel toe kyk en die ander na die hel …

want hulle het ‘n breëer uitkyk oor die lewe.

Geseënd is die met bakore wat die windrigting kan verander as hulle hul koppe draai …

want hulle kan beter hoor as daar gevra word om hulp.

Geseënd is die wat gebou is soos ‘n appel en agterstewe het wat hang soos ‘n peer …

want hulle helder die wêreld op met glimlagte en vriendelikheid.

Geseënd is die wat neus in die lug rondloop …

want hulle gee ons ander die geleentheid om ‘plat op die aarde juwele’ raak te sien en te ontgin.

Geseënd is die met monde wat aanhou praat …

want hulle gee die wat stil wil wees, geleentheid om te besin.

Geseënd is die wat geld in oorvloed het …

want hulle kan help waar die nood ander druk.

Geseënd is die wat arm is …

want hulle gee die wat het, ‘n doel om na te streef.

Vir elke ‘sleg’ is daar ‘n ‘goed’

wat ons tree vir tree behoed.

 

Moenie dink aan gister – dit het reeds vergaan.

Vergeet van môre en dit wat mag ontstaan.

 

Vandag en nou is al wat tel …

maar waak en onthou dit wel.

 

Môre is die produk van vandag

wat jy eerder in die toekoms oor wil lag!

 

Sien … ek kry maar snaakse drome!

 

Ek was die naweek in Carletonville en het Vrydag ‘n bierfees bygewoon.  Lifiki het heerlik gekuier met al sy vroeëre werkskollegas en toe ek hom so gelukkig sien, toe wonder ek of elke besluit wat mens neem werklik die gevolge inhou wat met mens voorsien het?  Ek het gewonder of hy dit mis?  Of is hy verlig?  Ek het hom gevra en hy’t net sy skouers opgetrek.  Innerlik was ek dankbaar dat ek hom op geen manier gedruk het nie.

 

Dan het ek en my sus ‘n damestee bygewoon Saterdag oggend.  Ek het dit geniet.  Die eetgoed was heerlik (verwys na die sin van die appel en peer) maar bo dit alles was die vrou – Christa – wat opgetree het.  Sy het voordragte gedoen en gesing en die belangrikste boodskap wat ek huistoe geneem het was die volgende:

Voor jy dink jy’s die enigste persoon wat oor ‘n sekere saak op ‘n sekere manier dink en vir maande en jare skuldgevoelens daaroor het, slapeloos in die gange op en af dwaal daaroor, jouself verwyt en weier om jouself te vergewe … daar is duisende ander mense wat presies dieselfde oor dieselfde goed dink en reageer.  Jy het net nodig om te luister en jy sal dieselfde boodskap hoor.

Ons is nie werklik so uniek as wat ons dink nie.  Ons probleme is nie enig in sy soort nie.  Daar is ander ook en as ons na mekaar kan luister, kan mens beslis ligter deur die lewe gaan.

 

 

By pienkpantoffels Posted in Algemeen

4 comments on “Geseënd is die …

Los jou mening ...

