Paternoster Verwerasie


‘n Hele ruk terug het ek per ongeluk my foto’s in my album by Litnet uitgevee en toe besluit ek vandag, ek moet hulle maar weer hier oplaai.

Ek hou daarvan om partykeer kreatief te wees want dit laat my kop ontspan, maar meestal is ek so besig dat ek nie altyd tyd kry vir dit wat regtig my siel voed  nie.  Die dinge wat help om die lewe meer verdraagsaam te maak.

‘n Paar jaar terug het ons op ‘n blommetoer gegaan en ek wou sou graag iets sigbaars daarvan in my huis hê.  Ek is nie mal oor geraamde fotos nie en toe besluit ek om vir die eerste keer in my lewe my hand aan ‘n verfkwas te waag.  Hierdie is die resultaat van ‘n foto wat ek op Paternoster geneem het.

Paternoster

Los jou mening ...

