‘n Mooi kompliment


Jongste het mos nou ‘n vriendin en het haar vandag aan my kom voorstel!  Pragtige dingetjie.  Gesels, glimlag en lag, geen bot oomblik nie.

Ek vertel toe vir haar dat ek bly is dat ek haar uiteindelik ontmoet en sy antwoord my:  “Tannie is net so mooi as wat Elmore tannie beskryf het.”

Ai, my hart het sommer vinniger begin klop, nie omdat sy sê ek is mooi nie (ek is maar allerdaags met geen uitsondelike kenmerke nie) maar die feit dat die mannetjie my mooi beskryf het.  Iewers het ek dan iets reg gedoen!  Dit is werklik sulke oomblike wat ouerskap die moeite werd maak.

Ek het ‘n ruk terug al hierdie blog hier op WordPress.com kom oopmaak, maar toe besluit ek bly waar ek op daardie tyd geblog het, maar die naweek en die daaropvolgende wegraping van die blogs het my genoop om to maar hier te begin blog.  Hulle sê mos ‘Change is as good as a holiday’, so ek is nou op vakansie met die dat ek my blog gaan oorskuif.  Hopelik ‘n heerlike verandering en verfrissing en ek hoop dat die skrywersblok waaraan ek lei, ook met die wegraping van die blogs aan die anderkant, weg is.

 

 

8 comments on “‘n Mooi kompliment

Los jou mening ...

