‘n Nuwe dag … Nuwe dinge


Ek het lank gewik en geweeg en toe besluit om te skuif hiernatoe gaan eintlik beter wees.  So ek hoop ek spoor sommer al die ander ook vinnig hier op, anders kan dit ‘n eensame wêreld wees.

 

Soos die spreekword lui – A change is as good as a holiday – en alhoewel die vakansie sopas sy agterent gesien het, het ek ‘n oorheersende behoefte aan ‘n vakansie.

 

Ek dink ek gaan sommer wegspring met een van my blogposts daar van die anderkant af, solank ek rondsnuffel en my voete probeer vind.

 

Ja, ek kry nou die dag ‘n boodskappie op Facebook van ‘n vrou af en sy sê dat sy my graag beter sou wou leer ken, want sy sien my as flambojant.

Hoog in my noppies oor die beskrywing, gaan soek ek dadelik die werklike betekenis van die woord.

Nou wonder ek, is dit ‘n kompliment of ……

 

 

 

1. Highly elaborate; ornate.
2. Richly colored; resplendent.
3. Architecture Of, relating to, or having wavy lines and flamelike forms characteristic of 15th- and 16th-century French Gothic architecture.

4. Given to ostentatious or audacious display.

en daar’s nog

marked by ostentation but often tasteless; “a cheap showy rhinestone bracelet”; “a splashy half-page ad”

En net daar en dan dink ek dadelik aan al my mooi hangertjies, oorbelle en armbande wat in my kamer teen my muur hang.  In alle kleure van die reënboog.  Interessante krale, teksture en party kleure skree ten hemele.  Maar by die regte outfit – is dit ‘n wenkombinasie!  Amper soos Hilda van sewende laan se soet-suur kombinasie met ‘n bietjie gemmer vir die skop.

Ek het nog nooit goud gedra nie.  Het altyd silwer verkies.  Altyd gelag en gesê, ek is maar ‘n cheap meisie.

Ek hou van ‘n potpourri van kleur.  Kleure wat speel, giggel en bloos.  Kleure wat my laat glimlag, laat warm voel en partykeer koel.

Sonder kleur is die lewe vir my maar baie vaal.  En as dit my flambojant maak – then so be it – en dan is dit vir my ‘n kompliment.

20 comments on “‘n Nuwe dag … Nuwe dinge

  1. Ek dra ook graag baie kleure – enige skakering van swart is vir my ongelooflik pret 😛
    Daar’s darem ‘n paar dinge wat ons in gemeen het:
    Silwer: ek’s netso ‘cheap’ soos jy 😳 – maar dit maak ons darem nie maklik nie, nê!? :mrgreen:
    en…
    ek dra ook pienk pantoffels…

    Like

  2. Welkom welkom welkom!!
    Ek is MAL oor BAIE kleur! oor BONT!!! En ek verkies ook silwer, net omdat goud “wegraak” (seker verkeerde kleur?) en FLAMBOJANT was na my mening nog altyd ‘n kompliment!
    Geniet dit hier by ons!!

    Like

Los jou mening ...

