Spreuke 31 Vrou


Ek wonder telke male of ek ‘n Spreuke 31 vrou is.  En ek is seker dat jy dit ook al telkemale gedoen het.

Julle kan wel vra hoekom ek nou oor dit wil skryf en die antwoord is eenvoudig.  Ek wil bepaal of ek een is.

Gisteraand besluit ek om daardie gedeelte oor en oor te lees tot dit insink en dames, groot was my verligting toe ek sien dat daar nêrens gepraat word van die ondankbare takies soos skottelgoedwas, stryk en afstof nie.  En as jy my werklik ken, sal jy weet hoe groot daardie verligting regtig is 🙂

Ek besef toe dat elke vrou wat getroud is en werk, werklik ‘n Spreuke 31 vrou is.  Ja, ons is!   Ons is dalk nie die beste huishoudsters nie, maar ons verkoop ons ware, ons hou toesig oor ons huishouding, ons werk hard, koop eiendom en pluk die vrugte van ons harde werk.

So as jy vandag voel dat jy nie ‘n Spreuke 31 vrou is nie, want jou huiswerk kom tweede na jou werk wat die brood huistoe bring.  Wees verseker, jy is ‘n Spreuke 31 vrou.

Jou waarde word nie bereken deur te bepaal hoe netjies jou huis is nie.  Jou waarde word bepaal deur die waarde wat jy toevoeg tot jou huishouding.

En die tuisteskeppers?  Jou waarde word bepaal deurdat jy die huishouding se wiele goed geolie laat loop.

Wat ek eintlik wil sê, is of jy in ‘n beroep staan of nie, jy is ‘n vrou, jy is ‘n wonderlike vrou, jy is ‘n vrou van waarde en jou waarde is veel meer as kosbare edelstene.

Lekker dag vir elke vrou hier in blogland.

Los jou mening ...

